čtvrtek 10. prosince 2015

Chaloupky - den čtvrtý

Dnes to bylo bombastické, protože jsme dělali čtyři povolání. Já jsem byl biolog, bylinkář, výrobce papíru a řezbář. Jako biolog jsem pozoroval ptáky a mohl jsem si prohlédnout různé rudy např. ametyst. Na bylinkářovi jsme si prohlíželi a poznávali byliny. U papírníka jsme vyráběli papír a z něho cedulky na dárky nebo přání. U řezbáře jsme si vypalovali dřevěnou ozdobu. Večer jsme měli bojovku. Museli jsme jít do lesa pro bludičky, ale ty hlídal strážce se zbraní, která vypadala jako baterka,  když s ní na někoho zasvítil, tak si musel jít pro nový život.
Zapsal Filip Kopecký

Čtvrtý den jsme byli dospělí a vybrali jsme si své povolání. Já jsme byl biolog, bylinkář, věštec a řezbář. Jako biolog jsem si prohlížel různé kameny, vajíčka a kůži z hada pod mikroskopem, také jsme pozorovali ptáčky. U bylinkáře jsme si povídali o bylinkách a uvařili si z nich čaj. U věštce jsme si povídali o vánočních zvycích, věštili z trouby  a odlévali olovo. Pak jsem šel na řezbáře a tam jsem si vypaloval ozdoby na dřevo.
Zapsal Dominik Sojka
DSCF3943.JPGDSCF3987.JPGDSCF3953.JPGDSCF3956.JPGDSCF3959.JPGDSCF3971.JPGDSCF3984.JPGDSCF3994.JPGDSCF3991.JPG

Žádné komentáře:

Okomentovat